Förenkla din vardag med en digital brevbox

Det är inte alltid lätt att hålla reda på all post som kommer i pappersform. Det blir lätt många olika pappershögar, mindre ordning och dessutom är det inte särskilt bra för miljön med all papperskonsumtion.

Digitalisera posten

En lösning är att skaffa sig en digital brevbox för att underlätta din dokumenthantering. Så här fungerar det:

1. För att helt och hållet bli av med post i pappersform så kan du enkelt hyra dig en brevbox. Det är en tjänst där du kan välja mellan att hyra en vanlig postbox eller en digital postbox.
2. Den digitala postboxen innebär att all din post levereras digitalt till dig, närmare bestämt till din e-post. Detta öppnar många möjligheter för företag då du kan läsa din post var du än befinner dig i världen. Enda kravet är förstås att du har uppkoppling.
3. Det är ditt val när och hur ofta din post ska skannas, du kan också välja om du vill att din post ska eftersändas till din adress eller till någon annan plats i världen.
4. Efter att din post har skannats så får du ett bekräftelsemail om detta, därefter är det ditt val att välja om du vill ha posten bifogat i ett mail eller om den endast ska lagras. När den lagras innebär det att din post och dokument finns tillgänglig för dig under din kundsida.
5. På din kundsida finns ett smidigt sökningssystem där du kan få fram dina dokument utifrån fakturanummer, avsändarens namn med mera.
6. En annan funktion är att du som företagare kan få dina fakturor från leverantörer skickade direkt till ditt redovisningssystem.
7. MILJÖN. Du minskar din totala papperskonsumtion vilket resulterar till att du även bidrar till förbättringen av miljön. Hur bra är inte det?


Välkommen

Välkommen till turnpoint.se, en sajt om föregande. Vi hoppas att du hittar vad du söker!

Senaste inläggen